Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Uważam, że recenzowana książka jest cennym wkładem do badań nad komunikacją społeczną, a zwłaszcza rzecznictwem prasowym nie tylko na gruncie religii i w odniesieniu do Kościoła. Postuluję zatem, by wysoko oceniane i wartościowe dzieło jak najszybciej wydać i szeroko udostępnić w odpowiadającym potrzebom nakładzie.

Prof. dr hab. Jerzy Jastrzębski

Uniwersytet Wrocławski

Redaktorzy oddają w ręce czytelników dzieło, które może posłużyć teoretykom i praktykom szeroko pojętej komunikologii. Wiele wskazówek praktycznych znajdą tutaj rzecznicy prasowi różnych instytucji z kościelnymi włącznie, pracownicy wydziałów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za public relations. Nie bez znaczenia jest również fakt, że zainteresowani historią Kościoła pasjonaci i naukowcy otrzymują wraz z publikac...

  • Liczba stron: 210
  • Wymiary: brak informacji
  • EAN: 9788377207109

49,00 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45