Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci o...
- Autorzy: Mirosława Kaczmarek , Iwona Olejnik , Agnieszka Spr
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rodzaj okładki: brak informacji
- Data premiery: 2022-06-07
- Liczba stron: 246
- Wymiary: 235x165 mm
- EAN: 9788381026178