W dniu 2.05.2017 (wtorek), księgarnia stacjonarna (Łopuszańska 32) jest zamknięta.
Po odbiory osobiste zapraszamy po weekendzie majowym, od czwartku (od 4.05.3017).
Życzymy zaczytanej majówki!

    produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

    Pomoc

    pn.-pt. 9:00-17:00

    tel. 22 836 54 45

    email: info@xlm.pl

    Często zadawane pytania

    Zapisz się na newsletter!

    Dowiaduj się pierwszy o nowościach, promocjach i wyprzedażach.

    test

    Często zadawane pytania:

    1. Czy – zanim podejmę decyzję o zakupie książki - mogę zobaczyć jej zawartość?
    Pracujemy nad tym, aby do każdej książki w naszej ofercie można było zajrzeć, zanim się ją zakupi. Do niektórych pozycji można już zajrzeć, klikając - umiejscowiony nad książką - przycisk: „Zajrzyj do środka”. Po kliknięciu w link pobierze się PDF z fragmentem książki.Do 


    2. W jaki sposób mogę zamówić książki?

    - internetowo przez stronę: www.xlm.pl oraz wydawnictwofronda.pl

    - e-mailowo: e-mail: info@xlm.pl

    - telefonicznie: tel. 22 836 54 45

    Do złożenia zamówienia książki potrzebny jest pełny adres oraz telefon.


    3. Czy mogę odebrać książki osobiście?

    Tak, księgarnia mieści się w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 32.
    Płatność tylko gotówką lub przedpłata.
    Pod adresem tym znajdują się dwie bramy – stara i nowa (lub też główna i boczna). Wejście do Księgarni znajduje się przy starej bramie.

    Jak dojechać? Dojazd z Dworca Centralnego WKD (Warszawską Koleją Dojazdową) – należy wysiąść na stacji Warszawa Raków, z Centrum – tramwajami 7,9,15 (należy wysiąść na przystanku Hynka i przesiąść się w aut. 189), z metra Służew – autobusem 189, przystanek Orzechowa).


    4. W jakich godzinach mogę odebrać książki?

    Zamówione książki można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00. W sobotę, niedzielę oraz święta jesteśmy nieczynni.


    5. Czy można płacić kartą, odbierając książki na miejscu?

    Przy osobistym odbiorze możliwa jest płatność tylko gotówką.


    6. Jakie formy doręczenia mogę wybrać?

    - Usługa pocztowa (D+3) - tylko przedpłata

    - Paczkomat InPost (D+1) - za pobraniem (wybrane paczkomaty) lub płatny z góry

    - Kurier (D+1) - za pobraniem lub płatny z góry

    Wspólpracujemy z trzema firmami doręczającymi: Fedex, Poczta Polska, InPost.
    Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. 


    7. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    W wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia otrzymasz link (znajduje się on na końcu wiadomości) do strony gdzie możesz obserwować przebieg realizacji zamówienia.
    Po nadaniu od nas przesyłki pojawi się tam także numer przesyłki oraz informacje o jej śledzeniu.


    8. Ile trwa realizacja zamówienia?

    Zamówienia na książki dostępne "od ręki", założone do godziny 12-tej realizujemy tego samego dnia. Jeśli książka jest niedostępna w naszym magazynie, musimy sprowadzić ją od wydawcy lub dystrybutora.
    Całkowity czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5-ciu dni roboczych. Gdyby książki nie doszły w tym czasie, prosimy o kontakt:
    Tel. 22 836 54 45; e-mail: info@xlm.pl.


    9. Jak długo czekają na odbiór zamówione książki?

    Zamówienie można odebrać w ciągu dwóch tygodni od daty otrzymania wiadomości mailowej i/lub telefonu od pracownika Księgarni, że książki są już możliwe do odbioru.

    W szczególnych przypadkach zamówione książki mogą czekać dłużej, prosimy wówczas o kontakt w tej sprawie.


    10. Widzę, że książka jest dostępna w XLM.pl. Czy mogę po prostu przyjechać i ją kupić, bez zamawiania?

    W wielu przypadkach odpowiedź brzmi: tak. Jednak dla Państwa wygody sugerujemy zawsze w tej sprawie wcześniej zadzwonić, ponieważ:

    • Dostępność "od ręki" dotyczy raczej towarów, których czas dostawy określamy na "24h". W przypadku wcześniejszego telefonu informacja o dostępności jest sprawnie weryfikowana, a dostępność gwarantowana.
    • Dostępność "od ręki" zmienia się niekiedy z minuty na minutę, co ma miejsce w przypadku tytułów rozchwytywanych. Jeśli Państwo wcześniej zatelefonujecie, nasz pracownik z przyjemnością zarezerwuje dla Państwa poszukiwany tytuł.
    • Dostępność "od ręki" może być problematyczna, gdy produkt jest leciwy (np. książka została wydana w 2002 roku). W rzadkich przypadkach okazuje się, że towar może występować pojedynczo i może być wadliwy lub po prostu zaginął i nie zdążyliśmy tego odnotować. Wcześniejszy telefon chroni Klienta przed rozczarowaniem, a nas przed nieuniknioną reklamacją.


    11. Po przekierowaniu na stronę płatności, nie widzę swojego banku – jak mam zapłacić za zamówione książki?
    W takim przypadku istnieje możliwość pobrania blankietu (przycisk poniżej listy banków) do wykonania przelewu tradycyjnego lub faktury proforma.
    W tytule przelewu bardzo serdecznie prosimy o wpisanie numeru zamówienia.


    12. Czy mogę liczyć na jakiś rabat?
    W przypadku zakupu książek na miejscu – w granicach rozsądku – można się z nami targować :)
    Ponadto zapraszamy do zapisania się na newsletter [https://xlm.pl/#newsletter-form] oraz śledzenia nas na Facebook-u.
    Tam znajdziecie hasła na kody rabatowe dla wybranych książek.


    13. Czym jest e-book/audiobook? W jaki sposób mogę z nich korzystać?

    - E-book to książka w formie elektronicznej, w formacie EPUB oraz MOBI. Można ją czytać na ekranie komputera, bądź na Kindlu – czytniku, przenośnym urządzeniu do czytania książek elektronicznych.
    - Audiobook -  nagranie dźwiękowe w formacie pliku MP3 zawierające odczytany przez lektora tekst publikacji książkowej.
    W przypadku e-booka jak i audiobooka, w momencie zaksięgowania należności przez Płatności.pl na naszym koncie, automatycznie wysyłamy link do e-booka/audiobooka wybranej pozycji. Link dociera w ciągu paru minut. Jeżeli mail z linkami nie dotarł w ciągu 24 godzin, prosimy o kontakt mailowy: info@xlm.pl lub telefoniczny 22 836 54 45
    Aby czytać e-booki można skorzystać z jednego z bezpłatnych programów:

    Calibre - https://calibre-ebook.com/dist/win32
    FBReader - https://fbreader.org/files/win32/FBReaderSetup-0.12.10.exe


    14. Wybrałem złą metodę płatności/e-book zamiast książki/zainteresowała mnie kolejna książka, ale tuż po złożeniu zamówienia – co teraz?
    W takim przypadku prosimy o telefon pod nr 22 836 54 45, skorygujemy zamówienie.


    15. Produkt jest tymczasowo niedostępny – jak mam to rozumieć?
    - nakład książki został wyczerpany
    - zapas książki skończył się w naszym magazynie
    W takim przypadku polecamy wykonać telefon bezpośrednio do wydawnictwa, które wydało daną książkę.


    16. Chcę anulować zamówienie – jak to zrobić?
    Można je anulować telefonicznie - 22 836 54 45 lub mailowo - info@xlm.pl.
    Zamówienia z metodą płatności: za pobraniem muszą być szybko anulowane, inaczej zostaną nadane w tym samym dniu, w którym zostały złożone.


    17. Chyba złożyłem 2 takie same zamówienia – co teraz?
    Staramy się łączyć zamówienia, jeśli adresat jest ten sam. Dla pewności prosimy o kontakt mailowy (info@xlm.pl) lub telefoniczny (22 836 54 45).
    Radzimy anulować zamówienia z metodą płatności: za pobraniem, telefonicznie.
    W przypadku zamówień: płatnych z góry zostaną zrealizowane tylko te opłacone.


    18. Nie mogę złożyć zamówienia, ponieważ wyskakuje mi informacja, że wymagana jest moja zgoda na przetwarzanie danych.
    Zgoda na przetwarzanie danych jest wymagana wyłącznie dla celów realizacji zamówienia przez Fronda PL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-220), ul. Łopuszańska 32 (zwaną dalej "XLM"). Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do wglądu, poprawiania danych, zaprzestania przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.


    19. Chciałabym skorzystać z kodu rabatowego, ale nie wiem jak.
    Z kodów rabatowych mogą korzystać tylko zarejestrowani użytkownicy.
    Zarejestruj się: https://xlm.pl/register
    Po dodaniu wybranych pozycji do koszyka, na samym dole zamówienia, znajduje się okienko: Kod rabatowy. Tam należy wpisać nazwę kodu rabatowego, aby cena za książkę/książki uległa obniżce. Proszę zwrócić uwagę na wielkość liter i znaki interpunkcyjne.
    Wartość zamówienia zostanie przeliczona dopiero w podsumowaniu.
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: FedEx, Inpost, Ruch
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL
    Najpopularniejsi Autorzy Znajdziecie nas

    Wojciech Sumliński

    Wiktor Suworow

    Sławomir Cenckiewicz

    Rafał Ziemkiewicz

    Dorota Kania

    Bronisław Wildstein

    Wojciech Cejrowski

    Marcin Wolski

    Tadeusz Płużański

    Marek Jan Chodakiewicz

     

    Andrzej Nowak

    Norman Davies

    Bohdan Urbankowski

    Dietrich Von Hildebrand

    Filip Musiał

    Józef Mackiewicz

    Paweł Wieczorkiewicz

    Gilbert Keith Chesterton

    Adam Szustak

    Clive Staples Lewis

    Jacek Pulikowski

    Aleksander Posacki

    Waldemar Chrostowski

    Nick Vujcic

    Richard Rohr

    Scott Hahn

    Jan Paweł II

    George Orwell

    Jacek Piekara

    Vladimir Volkoff

    Waldemar Łysiak

    Jean Raspail

    Sergiusz Piasecki

    Agatha Christie

    J.R.R. Tolkien



    Copyright © 2003-2017 XLM