Dostępność: Brak


Idea podręcznika

Ustawa oświatowa przewiduje 35 godzin lekcyjnych w tygodniu w szkole ponadgimnazjalnej. W takiej liczbie godzin, w każdej klasie wybiera się zwykle tylko dwa przedmioty wiodące. Praktyka pokazuje, że z grupy przedmiotów ścisłych, młodzież najczęściej wybiera matematykę i informatykę. Stąd ogromna liczba klas matematyczno-informatycznych i niewielka - matematyczno-fizycznych.

Dyrektorzy szkół, zdając sobie sprawę, że młodzież ucząca się w klasach matematyczno-informatycznych wybierze studia techniczne do których dobra znajomość fizyki jest konieczna, dorzucają jedną lub dwie godziny z puli którą dysponują. Realizowana jest więc pewna pośrednia odmiana kursu, tzn. więcej niż podstawowy ale mniej niż rozszerzony. Podobnie przedstawia się problem fizyki
w klasach biologiczno-c...
  • Liczba stron: 391
  • Wymiary: 16,5x23,5cm
  • EAN: 9788388830303

  Aktualnie niedostępny

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45