Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem. Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w który...
- Autorzy: red. Aleksandra Kalisz , red. Ewelina Tyc
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: brak informacji
- Liczba stron: 168
- Wymiary: 240x168 mm
- EAN: 9788380127678




