Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Olszanecka-Marmola Agata
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Oprawa: miękka | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Książki pokrewne
Recenzje
Nie ma w tej chwili żadnych recenzji.Napisz własną recenzję

Detale techniczne
Oprawa: miękka | Ilość stron: 386 | Wydawnictwo: Adam Marszałek | Data premiery: 2020-06-14 | Wymiary: brak informacji | EAN: 9788381802253