Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
DZIEWANOWSKA KATARZYNA, KACPRZAK AGNIESZKA, Skorek Monika
Gospodarka doświadczeń
Oprawa: miękka | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: PWN
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Książki pokrewne
Recenzje
Napisz własną recenzję
Detale techniczne
Oprawa: miękka | Ilość stron: 268 | Wydawnictwo: PWN | Data premiery: 2015-11-10 | Wymiary: 16.5x23.0cm | EAN: 9788301182359