produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

    Pomoc

    pn.-pt.

    9:00-17:00

    tel. 22 836 54 45

    Opinie o Księgarni:

    Władysława T.
    szybkość dostawy, proszę jeszcze o uwzględnienie kuriera z mozliwościa płatności kartą to ocena będzie na 6, pozdrawiam Krystyna Trzcińska
    Maria K.
    Dziękuję za wyrozumiałość dla pokolenia wykluczonego cyfrowo.ebook działa na kindlu bez problemów.
    Michał C.
    Dobry kontakt z obsługą i szybka wysyłka
    test

    How to be a successful organization

    Oprawa: miękka | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
    Wydawnictwo: FNCE

    Dostępność: 9 egz.

    Informacje o dostępności są aktualizowane raz na godzinę.

    Pełna weryfikacja następuje podczas realizacji zamówienia.

    Skontaktujemy się z Tobą, jeśli czas realizacji może ulec zmianie.

    cena:27,90

    The growing importance of the third sector is connected, among others, with a change in the scope of its operation, including the performance of public tasks or the increase of its market activity.
    Becoming part of the civic administration and social service providers, non-governmental organisations are facing the challenges of professionalisation and quality management. Many of them are at the crossroads between traditional thinking derived from the principles of social ethics and alternative thinking focused on modern market processes. The authors of the reviewed publication understand this type of dilemma perfectly.

    On the one hand, they present the state of modern NGOs on the basis of quantitative and qualitative research, while on the other, by referring to the theoretical foundations and development tools, they indicate directions of organisational changes.

    The publication covers a wide spectrum of issues related to quality management in a non-governmental organisation, from the issues of professionalisation and development of the organisation, revenue management, motivation conditions, to relationships between organisations within the third sector, and relationships between NGOs and business.

    The reviewed publication is an excellent guide for both NGOs and their activists as well as for social science students and anyone interested in dynamic changes taking place in the third sector.

    Geopolityka
    Książki pokrewne

    Recenzje

    Nie ma w tej chwili żadnych recenzji.

    Napisz własną recenzję napisz recenzję

    Dodaj recenzję

    Ocena:
    Twoje imię i nazwisko:
    Twoja recenzja:

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka | Ilość stron: 156 | Wydawnictwo: FNCE | Data premiery: 2020-09-28 | Wymiary: brak informacji | EAN: 9788366264380

     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: FedEx, Inpost, Ruch
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL
    Najpopularniejsi Autorzy Znajdziecie nas

    Wojciech Sumliński

    Wiktor Suworow

    Sławomir Cenckiewicz

    Rafał Ziemkiewicz

    Dorota Kania

    Bronisław Wildstein

    Wojciech Cejrowski

    Marcin Wolski

    Tadeusz Płużański

    Marek Jan Chodakiewicz

     

    Andrzej Nowak

    Norman Davies

    Bohdan Urbankowski

    Dietrich Von Hildebrand

    Filip Musiał

    Józef Mackiewicz

    Paweł Wieczorkiewicz

    Gilbert Keith Chesterton

    Adam Szustak

    Clive Staples Lewis

    Jacek Pulikowski

    Aleksander Posacki

    Waldemar Chrostowski

    Nick Vujcic

    Richard Rohr

    Scott Hahn

    Jan Paweł II

    George Orwell

    Jacek Piekara

    Vladimir Volkoff

    Waldemar Łysiak

    Jean Raspail

    Sergiusz Piasecki

    Agatha Christie

    J.R.R. Tolkien



    Copyright © 2003-2020 XLM