Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Staszyńska Katarzyna M.
Marka, Konsument, Badacz
Oprawa: miękka | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: - przegląd rodzajów badań konsumenckich, - kryteria wyboru firmy badawczej, - kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, - sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
Książki pokrewne
Recenzje
Napisz własną recenzję
Detale techniczne
Oprawa: miękka | Ilość stron: 224 | Wydawnictwo: Wolters Kluwer | Data premiery: 2013-04-15 | Wymiary: brak informacji | EAN: 9788326440502