Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Marketing międzynarodowy
Oprawa: miękka | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: PWN
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Książki pokrewne
Recenzje
Napisz własną recenzję
Detale techniczne
Oprawa: miękka | Ilość stron: 240 | Wydawnictwo: PWN | Data premiery: 2014-09-06 | Wymiary: 16.8x23.8cm | EAN: 9788301179816