Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Sznajder Andrzej
Marketing sportu
Oprawa: Kartonowa Foliowana | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Książki pokrewne
Recenzje
Napisz własną recenzję
Detale techniczne
Oprawa: Kartonowa Foliowana | Ilość stron: 310 | Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne | Data premiery: 2015-06-08 | Wymiary: 16.2x23.7cm | EAN: 9788320822052