-10%
Dostępność: Brak

Naucz się określać priorytety i skutecznie zarządzać czasem
Wszyscy musimy radzić sobie z ogromem obowiązków, zadań i wyzwań, jakie stawia życie. Mamy przy tym poczucie, że powinniśmy być świetnie zorganizowani i odnosić sukcesy na każdym polu. Jest to jednak niezmiernie trudne - musimy dokonywać wyborów i ustanawiać priorytety. I tu okazuje się, że umiejętność porządkowania spraw to nie lada sztuka.
Autorzy pokazują, jak dzielić sprawy na naprawdę ważne i takie, które można pominąć. Uświadamiają nam, że nie chodzi o to, by robić więcej w krótszym czasie i być niewolnikiem zegara i terminarzy. Oferują za to nowoczesny sposób zarządzania czasem, który pozwala ujrzeć życie jako harmonijną całość.
Książka ta stanowi nieocenioną pomoc zarówno dla zapracowanych biznesmenów, jak i dla wszystkich...
  • Liczba stron: 424
  • Wymiary: 15x22,5 cm
  • EAN: 9788380622937

  Aktualnie niedostępny

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45