produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

    Pomoc

    pn.-pt.

    9:00-17:00

    tel. 22 836 54 45

    Opinie o Księgarni:

    Raduchowski A.
    zawsze moze byc lepiej
    Jarosław K.
    jestem zachwycony
    Sławomir F.
    Sprawnie, szybko, merytorycznie. Zgodnie z hasłem zawartym w logo. Dziękuję
    test

    Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki

    Oprawa: miękka | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK

    Dostępność: 2 egz.

    Informacje o dostępności są aktualizowane raz na godzinę.

    Pełna weryfikacja następuje podczas realizacji zamówienia.

    Skontaktujemy się z Tobą, jeśli czas realizacji może ulec zmianie.

    cena:26,00

    Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Ekonomia – Finanse – Zarządzanie to udana próba wieloaspektowego podejścia do nauk ekonomicznych. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia, finanse i nauki o zarządzaniu. Pracę charakteryzuje ogromna aktualność tematyczna oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki.

    W części pierwszej poświęconej ekonomii zwrócono uwagę na ważność procesów społecznych, takich jak założenia programu „Rodzina 500 plus” czy zatrudnianie osób niepełnosprawnych. Ponadto przybliżono istotę nowych obszarów pojawiających się w naukach ekonomicznych, w tym rozwój gospodarki współdzielenia oraz funkcjonowanie rynku cyberprzestępczego.

    Z kolei w części drugiej pt. Finanse przedstawiono opracowania poruszające problematykę związaną z zagadnieniem walut wirtualnych oraz green bankingu.

    Ostatnia część pracy, Zarządzanie, ukazuje tematykę związaną zarówno z wykorzystaniem technologii business intelligence, jak i kształtowaniem kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu. Dodatkowo zwrócono uwagę na aspekt szeroko pojmowanego marketingu, wskazując kluczową rolę marki oraz mediów społecznych będących istotnym elementem w budowaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami.

    Tak rozległy obszar dociekań naukowo-badawczych młodych naukowców sprawia, że monografia jest nie tylko dziełem naukowym, ale także inspiracją do dalszych badań.

    Dzieje Tom 3
    Książki pokrewne

    Recenzje

    Nie ma w tej chwili żadnych recenzji.

    Napisz własną recenzję napisz recenzję

    Dodaj recenzję

    Ocena:
    Twoje imię i nazwisko:
    Twoja recenzja:

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka | Ilość stron: 216 | Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK | Data premiery: 2019-05-21 | Wymiary: brak informacji | EAN: 9788323140627

    Bestsellery w kategorii: "ekonomia / biznes"
     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: FedEx, Inpost, Ruch
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL
    Najpopularniejsi Autorzy Znajdziecie nas

    Wojciech Sumliński

    Wiktor Suworow

    Sławomir Cenckiewicz

    Rafał Ziemkiewicz

    Dorota Kania

    Bronisław Wildstein

    Wojciech Cejrowski

    Marcin Wolski

    Tadeusz Płużański

    Marek Jan Chodakiewicz

     

    Andrzej Nowak

    Norman Davies

    Bohdan Urbankowski

    Dietrich Von Hildebrand

    Filip Musiał

    Józef Mackiewicz

    Paweł Wieczorkiewicz

    Gilbert Keith Chesterton

    Adam Szustak

    Clive Staples Lewis

    Jacek Pulikowski

    Aleksander Posacki

    Waldemar Chrostowski

    Nick Vujcic

    Richard Rohr

    Scott Hahn

    Jan Paweł II

    George Orwell

    Jacek Piekara

    Vladimir Volkoff

    Waldemar Łysiak

    Jean Raspail

    Sergiusz Piasecki

    Agatha Christie

    J.R.R. Tolkien



    Copyright © 2003-2019 XLM