Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
Dariusz S.
Pełna, bieżąca informacja o realizacji zamówienia, znakomity - szybki, konkretny i miły kontakt, błyskawiczna realizacja, właściwe zabezpieczenie do wysyłki.
Dziękuję!
Michalina P.
Nawet przy problemie z płatnością, księgarnia szybko zareagowała i anulowała błędne zaproszenie.
Halina B.
Macie bardzo fajne książki.
TOP10:
Dziękujemy.
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Dooley Roger
Neuromarketing
Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: PWN
Dostępność: >44 egz.
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Książki pokrewne
Recenzje
Napisz własną recenzję
Detale techniczne
Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Ilość stron: 320 | Wydawnictwo: PWN | Data premiery: 2015-10-29 | Wymiary: 15.0x23.5cm | EAN: 9788301183608