Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Janasik Aldona, Zarczuk Dorota
Sztuka usługiwania.
Oprawa: miękka | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: CeDeWu
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.
Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
- Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności
- Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
- Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
- Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
- Typologie klientów i zasady ich obsługi
- Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
- Wskazówki dla menedżerów sali
- Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
- Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Książki pokrewne
Recenzje
Nie ma w tej chwili żadnych recenzji.Napisz własną recenzję

Detale techniczne
Oprawa: miękka | Ilość stron: 234 | Wydawnictwo: CeDeWu | Data premiery: 2020-07-18 | Wymiary: 16.5x23.5cm | EAN: 9788381023955