produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

    Pomoc

    pn.-pt.

    9:00-17:00

    tel. 22 836 54 45

    Opinie o Księgarni:

    Aniela A.
    ciekawe i trafne recenzje polecanych książek, tanie pakiety, oraz szybka realizacja zamówienia. Dziękuję.Pozdrawiam. Aniela A.
    Maria J.
    Szybka i bezproblemowa dostawa.
    Jolanta G.
    Z inicjatywy Ludzi Myślących oba zamówienia w jednej przesyłce, serdeczne podziękowania! Bez komplikacji, bez problemów! Poleciłam XLM.PL wszystkim kursantom! Jestem zobowiązana. Łączę serdeczne pozdrowienia. Jolanta. Rápidamente! Perfectamente! Fantástico! Muchas gracias!
    test

    Collins Jim, Porras Jerry I.

    Wizjonerskie organizacje

    Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
    Wydawnictwo: MT Biznes

    Dostępność: 18 egz.

    Informacje o dostępności są aktualizowane raz na godzinę.

    Pełna weryfikacja następuje podczas realizacji zamówienia.

    Skontaktujemy się z Tobą, jeśli czas realizacji może ulec zmianie.

    cena:64,90

    Istnieją ?rmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?
    To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerskie od pozostałych. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania wizjonerskimi organizacjami. To właśnie za sprawą tych mechanizmów przeciętne organizacje stają się nieśmiertelne:
    • kultystyczna kultura – jak zmieniać pracowników w misjonarzy,
    • wielkie, ryzykowne i śmiałe cele – czym rozpalać serca i umysły ludzi w ?rmie,
    • geniusz „ORAZ” – jak godzić wiele sprzecznych priorytetów na drodze rozwoju,
    • intraprzedsiębiorczość – jak nadać korporacji zwinność i elastyczność małej ?rmy,
    • inkubowanie menedżerów – skąd brać dobrych ludzi w miejsce tych, którzy odchodzą.
    Zamiast modnych chwilowo mądrości menedżerów wypływających na fali koniunktury i odchodzących z rynku, kiedy tylko prosperity ustępuje miejsca kryzysowi, zarządzający w firmach znajdą w tej książce sprawdzone koncepcje, które przetrwały próbę czasu. Koncepcje prowadzące do produktywnych zmian – zmian, które nie niszczą już istniejących fundamentów firmy (poza sytuacjami, w których te fundamenty trzeba dopiero zbudować).
    Daleka przyszłość twojej ?rmy waży się już dziś. Kiedy przeczytasz tę książkę, dostrzeżesz, jak wiele jeszcze masz do zrobienia w twojej organizacji. Wejdź na ambitną drogę, jaką obrali inni konstruktorzy wizjonerskich ?rm.
    ***
    Wizjonerskie organizacje to niezwykły podręcznik biznesowy, poparty szeroko zakrojonymi badaniami. Znajdziesz w nim mnóstwo niekonwencjonalnych wniosków. (...) Polecam go wszystkim.
    Richard J. Tofel, „Wall Street Journal”
    Wiele napisano o wyzwaniach, z jakimi zmierzyć się muszą młode ?rmy, jednak jeszcze trudniejsze bywa przetrwanie próby czasu i utrzymanie wcześniej zdobytej pozycji rynkowej. Książka Wizjonerskie organizacje to efekt wieloletnich, rzetelnych analiz ?rm, których strategie dojrzewały jak wino. Autorzy uniknęli typowych dla menedżerskich bestsellerów uproszczeń – pokazali, że na długotrwały sukces ?rmy nie składają się wyłącznie działania charyzmatycznych przywódców, ale też wypracowywane przez lata wizja, kultura i sposoby podejmowania decyzji biznesowych.
    dr hab. Krzysztof Klincewicz, Katedra Teorii Organizacji Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Autorzy nie obawiają się podważać często spotykanych stereotypów o organizacjach osiągających sukces. Słusznie zauważają, że to nie charyzmatyczne przywództwo i sztucznie sformułowane wizje, lecz ciągła zdolność do przezwyciężania samych siebie, zadawania właściwych pytań, eksperymentowania, a jednocześnie skoncentrowania się na głównym celu są czynnikami stymulującymi sukces w długim okresie. Ta lektura motywuje czytelnika do zde?niowania, co dla jego ?rmy jest krytycznym czynnikiem sukcesu.
    Andrzej Dąbrowski, były prezes zarządu Philip Morris Polska

    Promocje
    Książki pokrewne

    Recenzje

    Nie ma w tej chwili żadnych recenzji.

    Napisz własną recenzję napisz recenzję

    Dodaj recenzję

    Ocena:
    Twoje imię i nazwisko:
    Twoja recenzja:

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Ilość stron: 472 | Wydawnictwo: MT Biznes | Data premiery: 2019-11-12 | Wymiary: 16.0x23.5cm | EAN: 9788380878716

    Bestsellery w kategorii: "ekonomia / biznes"
     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: FedEx, Inpost, Ruch
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL
    Najpopularniejsi Autorzy Znajdziecie nas

    Wojciech Sumliński

    Wiktor Suworow

    Sławomir Cenckiewicz

    Rafał Ziemkiewicz

    Dorota Kania

    Bronisław Wildstein

    Wojciech Cejrowski

    Marcin Wolski

    Tadeusz Płużański

    Marek Jan Chodakiewicz

     

    Andrzej Nowak

    Norman Davies

    Bohdan Urbankowski

    Dietrich Von Hildebrand

    Filip Musiał

    Józef Mackiewicz

    Paweł Wieczorkiewicz

    Gilbert Keith Chesterton

    Adam Szustak

    Clive Staples Lewis

    Jacek Pulikowski

    Aleksander Posacki

    Waldemar Chrostowski

    Nick Vujcic

    Richard Rohr

    Scott Hahn

    Jan Paweł II

    George Orwell

    Jacek Piekara

    Vladimir Volkoff

    Waldemar Łysiak

    Jean Raspail

    Sergiusz Piasecki

    Agatha Christie

    J.R.R. Tolkien



    Copyright © 2003-2019 XLM