Pomoc
pn.-pt.
9:00-17:00
tel. 22 836 54 45
Opinie o Księgarni:
TOP10:
Twój adres został dodany do listy oczekujących na ten produkt.
Powiadomimy Cię, gdy tylko stanie się on dostępny.
Górski Krzysztof, Lotko Wincenty
Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami
Oprawa: miękka | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: WNT
Zmniejszające się zasoby energetycznych surowców naturalnych i konflikty polityczne w rejonach ich największego występowania uświadomiły producentom pojazdów zagrożenie globalnym kryzysem paliwowym i konieczność opracowania nowych technologii napędowych. Wprowadzanie innowacji rozpoczęto od modernizacji silników spalinowych zmierzających do ograniczenia zużycia paliwa oraz emisji szkodliwych składników spalin i hałasu. Następnie rozpoczęto badania nad zastosowaniem paliw alternatywnych pochodzących ze źródeł odnawialnych.
W książce przedstawiono porównanie wyników badań silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim zasilanego mieszaniną oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym i zasilanego samym olejem napędowym. Analizie poddano: procesy wtrysku i spalania, parametry robocze i głośność pracy silnika, emisję limitowanych składników paliwa oraz zjawisko stukania w silniku. Opisano również podstawowe własności fizykochemiczne badanych paliw oraz dokonano wstępnej oceny wpływu mieszanin ON z EETB na trwałość uszczelnień systemu zasilania paliwem i procesy korozji.
Wydawnictwo WNT poleca książkę wykładowcom wyższych uczelni i pracownikom naukowym ośrodków badawczych zajmujących się paliwami oraz eksploatacją silników wysokoprężnych, a także studentom kierunków związanych z energetyką i paliwami, budową i eksploatacją maszyn oraz silników wysokoprężnych.
Książki pokrewne
Recenzje
Napisz własną recenzję
Detale techniczne
Oprawa: miękka | Ilość stron: 248 | Wydawnictwo: WNT | Data premiery: 2015-10-19 | Wymiary: 16.5x23.5cm | EAN: 9788379262854