
Promocja usług w.3
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z pols...
- Autorzy: Mirosław Marczak , Monika Boguszewicz-Kreft
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: 2023-03-27
- Liczba stron: 166
- Wymiary: 235x165 mm
- EAN: 9788381027151