
Controlling działań marketingowych
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
- Autorzy: Wojciech Grzegorczyk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: brak informacji
- Liczba stron: 134
- Wymiary: 240x165 mm
- EAN: 9788383312293