-10%
Dostępność: Mało < 20 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Michael Fleischer.

Profesor na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się teorią systemów, konstruktywizmem i komunikacją społeczną. W pracy badawczej skupia się na analizie problemów komunikacji społecznej, aktualnych trendów w designie, społecznych funkcji reklamy i designu, a także komunikacji międzykulturowej i funkcjonowania nauki w kontekście społecznym.

Wieloletni stypendysta Deutsche Forschungsgemeinschaft. Profesor w Instytucie Slawistyki na Uniwersytecie we Frankfurcie nad Menem i Oldenburgu oraz na Uniwersytecie w Bochum.

Autor takich publikacji jak: Typologia komunikacji (2012), Communication design czyli projektowanie komunikacji (2010), Trzy prawa komunikacji i jedna definicja design (2009). Współautor Słownika polszczyzny rzeczywistej (2011), publikacji wieńczącej badania nad ...

  • Autorzy:
  • Wydawnictwo: Libron
  • Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
  • Data premiery: brak informacji
  • Liczba stron: 166
  • Wymiary: brak informacji
  • EAN: 9788367209373

44,00 zł

39,60 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45