Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

"Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia płaszczyznę komunikacyjną polskich kampanii wyborczych [...]. Sposób ujęcia problematyki (badania regionalnego rynku politycznego) to następny etap eksploracji mechanizmów kampanii politycznych/wyborczych na szczeblu lokalnym i regionalnym na Lubelszczyźnie (differentia specifica dorobku naukowego badaczek) [...]. Publikację należy zatem uznać za niezwykle potrzebną, zarówno naukowo (wybór problematyki, znakomity warsztat naukowo-badawczy Autorek, wysoka wartość wniosków badawczych), jak i dydaktycznie (prezentuje praktyczne zastosowanie podstawowych metod badawczyc...
  • Autorzy:
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
  • Data premiery: brak informacji
  • Liczba stron: 148
  • Wymiary: 16,9x23,8 cm
  • EAN: 9788377848265

33,60 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45