Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.
- Autorzy: Piotr Pawełczyk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: brak informacji
- Liczba stron: 162
- Wymiary: brak informacji
- EAN: 9788360677070