Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Kilkanaście lat temu stworzenie w strukturze instytucji kościelnej stanowiska rzecznika prasowego wydawało się być równoznaczne z marnotrawieniem sił i środków. Wśród spraw podejmowanych przez kurie diecezjalne, zgromadzenia zakonne, stowarzyszenia czy grupy, działające przy Kościele relacje z mediami stawiane były co najmniej na drugim (żeby nie powiedzieć trzecim czy czwartym miejscu). To, co kiedyś było zbyteczne, dziś staje się koniecznością. Kościół zrozumiał, że prowadząc swoją działalność nie może lekceważyć zasad, obowiązujących w świecie.
Stąd dziś niemal wszyscy polscy biskupi i przełożeni zakonni mianują wybrane osoby swoimi rzecznikami prasowymi. Już samo określenie tej funkcji może być mylące. Może bowiem sugerować, iż głównym zadaniem rzecznika jest troska o relację diecezj...
  • Liczba stron: 12
  • Wymiary: 5x18,5 cm
  • EAN: 9788323346616

39,90 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45