-10%
Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: o istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, o formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, o motywy umiędzynarodowienia działalności firm, o teorie firmy międzynarodowej, o strategie i struktury firm międzynarodowych, o zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) o zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców ...
  • Autorzy:
  • Wydawnictwo: PWE
  • Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
  • Data premiery: brak informacji
  • Liczba stron: 260
  • Wymiary: 16,2x23,7 cm
  • EAN: 9788320821031

64,90 zł

58,41 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45