Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

W książce usystematyzowano kluczowe koncepcje, metody i techniki zarządzania organizacją z perspektywy współczesnych tendencji. Autorka zaprezentowała także własną systematykę podejść do koncepcji i metod zarządzania. Wśród odmówionych pojęć między innymi: zarządzanie strategiczne; kapitał ludzki, zarządzanie wiedzą; lean management, outsourcing i insourcing; zarządzanie oparte na procesach, reengineering biznesowy, zarządzanie innowacjami zarządzanie zasobami i czasem, zarządzanie jakością; strategie skierowane na klienta, otoczenie i przyszłość organizacji, koncepcja organizacji uczącej się i inteligentnej.

  • Liczba stron: 154
  • Wymiary: 235x165 mm
  • EAN: 9788381024211

78,00 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45