Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i praktyczne wskazówki na temat m.in.:

- przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta;

- polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem;

- działań usprawniających politykę podatkową oraz finansową w mieście;

- skutecznego promowania miasta przy wykorzystaniu jego marki oraz wizerunku;

- nowoczesnego spojrzenia na miejskie inwestycje;

- poprawnej polityki społecznej miasta;

- warunków do prowadzenia skutecznej gospodarki komunalnej.

W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań powoływane są liczne przykłady dobrych, ale również błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym ...

  • Liczba stron: 291
  • Wymiary: 271x197 mm
  • EAN: 9788375562507

63,00 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45