
Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych. Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Pub...
- Autorzy: Krzysztof Opolski , Piotr Modzelewsk
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: 2024-03-15
- Liczba stron: 190
- Wymiary: 166x240 mm
- EAN: 9788381028394