
Mentoring. Teoria i dobre praktyki
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna np: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (np: zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, ped...
- Autorzy: Małgorzata Sidor-Rządkowska
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: 2025-02-06
- Liczba stron: 220
- Wymiary: 2400x1500 mm
- EAN: 9788383902746