-10%
Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego - pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska na...
  • Autorzy:
  • Wydawnictwo: PWE
  • Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
  • Data premiery: brak informacji
  • Liczba stron: 186
  • Wymiary: 17,6x25 cm
  • EAN: 9788320823820

59,90 zł

53,91 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,90 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45