-10%
Dostępność: Brak

Czy można mówić, że dysleksja ma negatywny wpływ na rozwój intelektualny, skoro prawdopodobnie cechowała takich geniuszy z oślej ławki, jak Andersen, Edison, Mickiewicz, Einstein czy Churchill? Jak zabawki edukacyjne realizują różne wymiary polityki pisma, nawet wówczas gdy pozornie dotyczą dzieci nie poddanych jeszcze właściwemu treningowi alfabetyzacji? Czy tendencje kontrtekstowe i kontrpiśmienne prowadzą do porzucenia idei tekstu jako formy reprezentacji doświadczenia na rzecz alternatywnych form ekspresji?
Wydawałoby się, że problematyka piśmienności w czasach powszechnie nazywanych erą po końcu Galaktyki Gutenberga została już na tyle spetryfikowana, iż nie wzbudza wielkiego zainteresowania []. Książka warszawskiej kulturoznawczyni i antropolożki udowadnia, że należy wstrzymać się ...
  • Liczba stron: 360
  • Wymiary: 13x20,8 cm
  • EAN: 9788364363993

  Aktualnie niedostępny

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45